burcu

Nerden: ankara
Yaş:
22

Salı, 10.Nisan, 2007 – 23:28
affınıza sığınarak belki haddimide aşarak sizleri bi tarışmaya davet ediyorum..
sizce iç güzellik mi dış güzellik mi?
sevdiğiniz evlendiğiniz insanda ne önemlidir ve neden önemldir??yada önemli olan nedir?para mal mülk ve güzellik mi?yoksa başka birşey mi?yorumlarınız benim için çok önemli..lütfen yorumlara yazın olur mu?yasin kardeş sende yazar mısın düşünceni?

gül
10.04.2007 – 23:38:09 :-)bence iç güzellik tabiki canım dış güzellik geçici değilmidir 😕
burcu
10.04.2007 – 23:42:12 geçici elbet..ama çoğu dışa bakıo önce dış dikkati çekio..ve daha başka özellikler..cezbedici özellikler..para karizma mal mülk vs..artık iç güzellik insalık çok geride bazıları için onun içn bu konuyuaçtım8-0:-U
mevlayı bulma yollarında…
11.04.2007 – 00:16:28 canım arkadaşım Burcu umarım son yazımı okuduktan sonra bana kızmazsınız inanın ki bende sizleri çok sewiyorum ama AŞK MACERALARIMI anlatıyorum diye çok gergin ve beni çok üzen bir mesaj okudum bu nedenle biraz mesajlarıma ara vericem çünkü gerçekten ASUMAN kardeşimin yazdıkları üzdü beni mutlaka onunda vardır bi bildiği ama her sözün söylenme şekli vardır bence sizleri RABBİME EMANET EDİYORUM:(
mucize.net
11.04.2007 – 03:04:20 ilk olarak iç güzellik.iç güzellikten kastım anlayışlı ve ahlaklı olması gerekir.düşünün ki çok güzel veya yakışıklı bir eşiniz var ama huyu ahlakı davranışları çekilecek gibi değil bu ne işe yarar ki veya çok zengin yine anlayışlı bir kişi değilse pek fayda etmez.

Ama bazı alimlerin eşlerinin verdiği eziyetlere katlanarak ahirette derecelerini artırdığını okumuştum.

artık nasip bir kere evlendik mi bazı şeyleri anlayışla karşılayacağız.

meral
11.04.2007 – 11:07:53 Sevgili burcum,1999 yılı depremini düşün,insanların herşeyi en önemlısi hayatları sadece 45 saniyede yok oldu.Ölenlerin hepsi yaşlımıydı veya çirkinmiydi yoksa fakirmiydi.?İşte maddesel şeyler bir anda yok olup gidebiliyor .Elbette maddesel şeyler yaşamamız için çook önemli ama manevi huzur ruh güzelliği işte önemli olan bunlar.Aklına geldiği zaman okuduğun bir ayetelkürsü,elham seni birçok beladan koruyacaktır.Sen akıllısın ama ne olur öfkeni ve kinini kontrol et.Unutma bu dünya bir sınav.Allaha emanet ol.Sevgimle kal.8-0
burcu
11.04.2007 – 11:27:52 özür dlierim ablacım fevri çıkışlarım için..kusura bakma nolursun..
meral
11.04.2007 – 11:30:29 Bebeğim sen akıllısın ruh güzelliğini kaybetme.Hep mutlu ol.Allah yar ve yardımcın olsun.Nolur öfkeni kontrol et.8-08-08-0:-}
burcu
11.04.2007 – 11:38:04 ablacım kontrol edemiyorum..en ufak şeyde parlıyorum…keşke değişebilsem…:-(
burcu
11.04.2007 – 12:00:27 ablacım nolur dua et..sinirime hakim olamadığım için güzel şeyleri mahvettim.ben terkedildim
biraz önce..sinirlerime hakim olamadım die..saçma sapan bişiyden terkedildim.
derya
11.04.2007 – 12:46:57 bencede iç güzellik beni görmüyormusun çirkim..
Yaprak
03.05.2007 – 03:10:29 Burcucum zaman öyle bi zamanki insanlar senin giyimine,güzelliğine yada parana göre değerlendiriyorlar.Bunlara sahip olamayanlarında yaşama hakları var.Sahip olanlarınsa her an kaybetme olasılığı.Maneviyata değer veren,inançları sağlam insanlarda çok var.Rabbim bizi onlarla karşılaştırsın diğerlerinden uzak tutsun.Ama ben evleneceğim kişinin yüreğindeki Allah sevgisini ve korkusunu tüm yalan dünya malına değişmem.
resule özlem
18.06.2007 – 20:08:40 selamun aleyköm sevili kardeşim sen eğer maddeden manayı ararsan sen cok ararsın ama eğer manada maddeyi ararsan hemen bulursun.yani sana demek istediğim her şeyin başında mevlanın yaptıkları gelir
sevda
20.06.2007 – 17:31:03 bencede önce iç güzellik .Fakat kişiler birbirlerini ilk gördüğünde güzelmiş, çirkinmiş diye içimizden hemen geçiririz doğrusu. 🙂

34 thoughts on “Evlilikte iç güzellik mi, dış güzellik mi?

  1. asyanur dedi ki:

    selamun alyküm tabiki iç güzellik önemli çünkü dış görünüş sadece gençlik yıllarında var.yaşlanınca güzellik felan kalmıyor ama ahlak güzelliği ebedi RABBİM bizleri ahlakı güzel olanlarla karşılaştırsın.AMİN…

  2. ışıl dedi ki:

    ben oldukça gzüel bir bayanım.işim ailem param hersey var huyumda çok güzel.bir erkeğin istediği hersey var sevgi sdaket anlayış.bunları neden yazıyorum. sonuca bağlamk i,çin .birsevdiğim vardı.onun en kötü gününde maddi manevi yanınd aoldum. aielme karsı gelidm. o neyaptı dersiniz.1.5 sene sonra bana nedese.. ebnim için gzüellik öenmli yanıma yakışmıyosun dedi ve bitirdi yasdığım kabus dolu günlerin ynında hayalkırıklığı. aileme rsezil olma da çabası. hani nerde yaptıklarım iç gzüeliğim.ki asla çirkin diyemez kimse bana.işte size sorunun cevabı. ben olsam topalda olsa duygularım değişmezdi.işte size dünyadan iki insan çeşidi..anlayabilen varsa budurumu yazsın bana. ben anlayamadım .

  3. ledeyna dedi ki:

    arkadaslar sitenize yeni kayit oldum ve cok güzel bi site kurmussunuz bencede ic güzellik önemli

  4. HARİKA s. dedi ki:

    şuan beimde hayatımda birisi var ve beni çok seviyor bana değerde veriyor.Ben şuan onu tanıma aşamasındayım.Kendisi özünde çok iyi bir insan ama yakışıklı birisi değil ben bunu başlarda sorun yaptım dış görünüşünü yani. çevremdeki insanlarında görüşünü aldım..çevremdekiler çirkin olmadığını ama çok yakışıklıda olmadığını söylediler banada çok değer veriyor bende şuan çok kararsızım aslında ona karşı çok bişey hissetmiyorum ama biraz tanımakta istiyorum bende karasızım şuan iç görünüşünemi bakmalıyım yoksa dış görünüşünemi????

  5. allah herkezi özenerek yarattı bence herşeyden önce iç güzellik bunu meyeveyede benzetebiliriz örneğin elma dıştan güzel olabiliyo ama nerden bilecez içi çürük veya dışı çürük kimseyi tanımdan etmeden gaygılamak öemli değil bir insanı tanıyarak ancak ona gore yorum yapabiliriz. ya olduğu gbi gorun yada gorunduğun gibi hesabı yani. ne adamlar var sonuk adamlar var çirkin adamlar var rozetleri yureklerinden buyuk bnce herşeyden önce iç güzellik iç güzellik her zamn bizi bir adım öne goturur bu da içten gelen bişey….teşekkurler…..

  6. funda dedi ki:

    merhaba….uzun zamandır bende bu konunun üzerinde duruyorum tek söyleyebileceğim babam yakışıklı ama annemin ömrünü ziyan etti abim süper biri ama anlayışsız vurdum suymazzz… insan bir zaman sonra kaçmak istiyor, bir sevgilim var açmıyım tokmuyum merak eden nerde olduğumu nasıl olduğumu düşünen,benim için hayatla savaşan,çokmu yakışıklı hayırrr,ama yüreği zengin tatlı dilli ben babam gibi bir eş değil yıllar geçince bile tatlı dilli,çocuklarımı hakedecek birini istiyorum. huzur varya herkesin arayıp bulamadığıdır ben onu birinde bulduysam ALLAH IMA BİN ŞÜKÜR KARŞIMA ÇIKARDIYSA ASLA VAZGEÇMEM SAĞLICAKLA

  7. zeynep ebe dedi ki:

    ya asında ikside önemli ama
    en önemlisi uyuşabilmek yani anlaşa bilmek ben ön önmeli olan o ısınabilmek yani bilmi
    yorum düşünce meselesi bide

  8. hemşire dedi ki:

    neyse zeynep ebenin yorumlarına katkıda bulinim bence iç güzelik bide bana deger vermesi
    sizcede öyle degilmi iç güzelik kalıcıdır ama dış güzelik geçicidir tabi ebenin dedigi gibi tercih meselesi

  9. oğuzhan dedi ki:

    bencede iç güzellik ama herkes dış güzelliğe bakıyo yakışılı olmak için ne yapma kgerekio sizce

  10. bir dost dedi ki:

    bence iç güzellik daha önenli herkes dış güzelliğe önem veriyo ama yanlış bir davranış

  11. oğuzhan dedi ki:

    YA TABİKİ İÇ GÜZELLİK ÇOK DAHA İİ DIŞ GÜZELLİK GEÇİCİDİR AMA HERKES DIŞ GÜZELLİĞE BAKIYO DIŞ GÜZELLİK DİYENLERE SESLENİYORUM DFIŞ GÜZELLİK GEÇİCİDİR AMA İÇ GÜZELLİK KALICIDIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@

  12. Ferit dedi ki:

    Ben de önceleri iç güzellik diyordum. Belki de bunu pek yakışlı olmadığım için söylüyordum. Ama zamanla gördüm ki kızların yüzde 99’u dış güzelliğe ve paraya önem veriyorlar. Burada bayanların bir çoğu iç güzellik demişler. Keşke bu denilenlere inanabilseydim. Ben böyle diyen kızlarla da evlenmek istedim. Ama hepsi de yalan. Yani kızlar da dış güzelliği önemli görüyorlar. Belki de vardır, gerçekten ahlakı, terbiyeyi önemli gören. Ama ben çok nadir olduğunu düşünüyorum.

  13. oğuzhan dedi ki:

    ferit abim sana bu konuda katılıyorum abim benim

  14. Ferit dedi ki:

    Evet Oğuzhan kardeşim gerçek böyle. Çevremi iyi analiz eden biriyim. Boş laflara karnım tok. “ben paraya önem vermem diyen, ben güzelliğe önem vermem diyen kızların çoğu yalan söylüyor. Bu duruma mecburdurlar onun için öyle söylüyorlar. Bunun en büyük nedeni ne biliyor musun?
    Kadınlar kendi aralarında sohbet ederken şöyle sohbet ediyorlar: Falanca nişanlanmış, çok yakışlıyımış, zenginmiş, mesleği çok iyiymiş, arabası varmış gibi laflar ediyorlar. Bunu duyan genç kızlar da o özelliklere sahip erkekleri kafalarında canlandırıyorlar.

  15. oğuzhan dedi ki:

    PEKİ FERİT ABİM BU İŞİN Bİ ÇÖZÜMÜ VARMI YANİ NE YAPMAK GEREKİYOR

  16. nesli dedi ki:

    gercekten sitenıs cok hos bnm burda bulunmamım sebebı ıse munazara konum:)evlılıkte karakter mı yoksa dıs gorunus mu onemlı?konu mu ıste..ama bnce teredutsuz karakter..konuma uygun yararlı seyler arıyodum buraya cattım:)

  17. esra dedi ki:

    bana kalirsa ic guzelik derim..dis guzeligi her an kaybedebilirsin allah birinle dis guzeligi icin severde bir gun allah korusun basina bi sey gelirse napacaksin??
    ben cok yakisikli erkekleri sevmem zten oleleri kendini begenmis onlardan yakisiklisi yok sanarlar egolarini tatmin etmek icin 1000lerce kizlarla beraber olurlar bengenildiklerini bilmek gormek isterler..
    erkekler guzel sarisin kizlar aptaldir derlerya
    bende aynen yakisikli erkeklerde cok aptal olabiliolar bebek gibi her dk guzel oldukalrini duymakistiolar nyse derin konularr:d kendinize ii bakin ve en onemlisi iyigilinizi kaybetmeyin;)

  18. Murat dedi ki:

    Bütün YaziLanLari oKudum… HerkeZ ic güzeLlik önemLi Demis öNce SöyLediginize Kendiniz iNanin… Heryeri SiviLceLi kiLolu Burnu Kocaman heryeri 1 KiLLi Veya KadinLa ewLenmek istermiSiniz ? ic güzeLLik diSinda Birazda oLsa Hosunuza GitmeLi o iNsan Yüzüne Baktiginiz Zaman RahatLamaLisiniz. SewgiLi oLma durumu DegiL bu ewLiLikten bahsediyoRuz. Esra arkadasim Sana Hic ama Hic KatiLmiyorum…

    Ferit aBicim Sen Cok güzeL acikLamissin… Dinini oLdugu gibi Yasayan iNsanlar Dis güzeLlike fazLa önem vermeZ. Suan Burda Yazi Yazan KisiLerinde Dinini Gercek Manada Yasadigini DüsünmüyoRum Bu Benim acizane fiKrim

    SeLam Ve Dua iLe…

  19. İLHAN dedi ki:

    helal olsun ferit ve murat kardeşlerim ağzınıza yüreğinize sağlık.

  20. adem dedi ki:

    murat ve ferit kardeslerimin dogru söyledigini düsünüyorum.bencede gercekler o yönde.tabiki en önemli olanı iç güzelligidir ama dış güzellikte degerlendirmeye tabi kıstaslardandır.sevgilim diyeceginiz kişinin yüzüne baktıgınızda içiniz açılmalı mutlu olmalısınız.körü körüne iç güzelligi demenin bir anlamı yok. dıs güzellikte ilişkiyi etkileyen etmenlerdendir.her ne kadar iç güzellik büyük ölçüde öncelik teskil etse de bu böyledir. HEM BU KONULAR BİRAZ KISMET MESELESİDİR. O YÜZDEN FAZLA TAKMAYIN DERİM.

  21. seymen dedi ki:

    bencede iç güzellik önemli ama dış görünüşünede insan yeterli derecede dikkat etmeli bence..ama bu işler kader le ilgili öyle kolay bir mevzu değil bence..

  22. ömer dedi ki:

    Ben de bu konuda kararsız kaldım. İçinin güzel olduğunu düşündüğüm biri ile tanıştım. O beni beğendi. Ben kararsız kaldım. Büyük bir fırsat mı kaçırdım- hayatımın hatasını mı yaptım-yoksa doğrusunu mu yaptım bilemiyorum.

  23. özgür dedi ki:

    Güzellik gençlikte kalıp yaşlandıkça unuttulan bişey ,yanlış anlaşılmasın yaşlı olan insanlarda çok güzel oluyor ama gençlikde olan güzellik yaş ilerledikçe geride kalıyo hal böyleyken sadece dışı güzel olan içi pek hoş olmayan bir insanla bir ömür yaşayıpda keşke yıllarımı senin güzelligine aldanıpda gençligimi boşa harcamasaydım demektense ,içi güzel dışı pek cazip olmayan bir insanla yaşlanıp iyiki sana ömrümü verdim diyebilmek daha hoş olur.

  24. kadriye dedi ki:

    bencede haklısın ozgurr dedıklerıne katılıyorumm dıs gorunusun de etkısı vardır ama onu ılk gordugunde etkısı vardır sonra tanıdıkca o ınsanın yuregını sewersınızz dıs gorunuse aldanıp ta gıdersenızz ıcını bılemzsınızkıı tanıyınca zamnla gorursunuzz ama ıc guzellık kalıcı dıs guzellık gecıcıdır yas ılerledıkce o guzellikten eser kalmaz zaten ama yuregı karakterı kalıcııdr bu boyledırr yanına yakısmalı sadece yakısıklı guzel olması sart degıl iç guzellikk tabıkıdee

  25. nil dedi ki:

    bencede iç güzellik.Ama aramızda dış güzellik diyenlere soruyorum neden dış güzzelik

  26. Rumeysa dedi ki:

    bu yazıyı okuyan her kese hitap ediyorum,
    ben 8.sınıfa gidiyorum ve okulumuzda münazara yapılacak.konumuz evlilikte iç güzellik mi önemli,dış güzellik mi?ben iç güzelliği savunuyorum.açıklıyım,
    evlilik,hayatı birlikte paylaşma,güçlükleri birlikte göğüsleme ve mutluluğuda birlikte yaşama anlayışıdır.Evlilik,insan hayatını derinden etkileyen bir ınkılaptır.Evlilikte iki cins birbirlerini tamamlamktadır.İki ayrı dünya bir tek dünya olur.Evlilik ,çok yönlü anlaşma,muhabbet ve dayanışmayı gerektirir.böyle zamnlarda insanın fizyolojisinden önce psikolojisi dikkate alınmalıdır.Eş seçmek hayatın en zor,en önemli ve en dikkatli bir görevidir.eş seçmeye çok yönlü bir araştırmadan sonra karar verilmelidir.ani kararlar ani ayrılıklar getirir.insanın ihtiyacını en fazla tatmin eden kalbine karşılık bir kalbin bulunmasıdır.evlilik hayatının en önmli dayanağı,dış güzellikten önce iç güzelliktir.eşler sevgilerini sadece maddi güzelliklerine bağlı bırakırlarsa maddi güzellikler kaybolmaya başladıkça sevgilerde gittikçe azalmaya başlar.eşler arasındaki ilişkiler ,güzellikten ziyade doğruluğa dayanmalıdır.(balzac)evlilikte ahlak,davranışı,sözü ve yaptıkları düzgün olan biri tercih edilmelidir.fiziksel güzelliği, endamı,alımlılığı olsa bile,ahlaki zaafları,zararlı alışkanlıkları olan bir insan hem kendisine ,hem de ailesine zarar verir(cenap şehabettin)Ailede huzur,yüz güzelliğiyle değil,iç güzelliğiyle oluşur.İç güzellik;davranışlara,güzel sözlere ve nezakete yansır.Şefkat,merhamet,saygı ve sevgiyi oluşturur.görünüşüne vurulup bir hayale kapılıp evlenen,sonra da acıyla biten çok yuva vardır.evliliği toz pembe bir hayalden ibaret sannlar evliliğin ilk günlerinde bazı gerçeklerle yüzleşince hayal kırıklığına uğrarlar.hayat bir peri masalı olmadığı gibi,eşler de o masalın kahramanları değillerdir.Eş seçerken olaya tek yönlü bakmak,uzun boylu,alımlı ve güzel oluşunu evlilik için yeterli bulmak ,evlilik için yeterli değildir.Ghandi;insann sözlerine ve gözlerine bakıp aldanmayın.onun özü ve huyu önmlidir. demiştir.evlilikte iç mi,dış mı sorusunu ,kalpmi kalıp mıdiye de sorabliriz.bu soruya dış kalıp diyenlere şu soruyu da sormalıyız:fiziki güzelliklere sahip birinn size ve ya sevdiğiniz birine hakaretler yağdırması,canını yakması durumunda ona ne dersiniz?böyle birini nasıl adlandırırsınız?
    a-güzel b-çirkin c-kalpsiz
    kalpsiz dediğinizi duyar gibiyim .kalbi olmayan kalıp,ruhsuz ceset gibidir ve hiç birimiz bir cesetle yaşamka istemeyiz.aklından zoru olanlar bunun dışında tabiki…İnsanlar değişmez değrelere sahip olmazlar ve değişmez değerleri öne almazlarsa ,değişken durumlarda sürekli değişecek ve başlangıçta var olan güzel duygular hızla kötü olanlarla yer değiştirecektir.hatta aranılan dış güzelliği bulmak adına ,kurulan yuvalar yıkılacaktır.Maalesef ki içinde bulunduğumuz toplumda bu duruma düşen yüzlerce örnek bulabiliriz.Evlilikte dış güzellik yani kalıp diyenlere şu sorular da sormak isterim:
    hangimiz değil 15-20 yıl ,bir kaç yıl sonra şu an bulunduğumuz hal üzere bulunacağına garanti verebilir?
    hangimizin olası bir kaza ve ya hastalık sonucu azalarımızı,güzelliğimizi kaybetmeyeceğine garntisi var?
    böyle bir durumda itilip horlana biri olmayı istermiyiz?asla!.Çünkü dışımızda değişiklik olsa da kalbimizde hiçbir değişiklik olmamıştır ve biz her durumda ilgi,alaka,sevgi…kısaca güzel ahlak isteriz.insan dış güzelliğiyle ilgi çekebilir ancak iç güzelliğiyle de/güzel ahkakıyla da değer kazanır.’güzele kırk gün doyulmuş,güzel huyluya kırk yıl doyulmamış’güzel sözünün de özetlediği gibi,büyüklerimizin yaşadığı bir ömür boyu süren evliliklerinin sırrı iç güzelliğinin dış güzellğğine tercih edilmesidir.şu da unutulmamalıdır ki;yaratılan hiç bir şey çirkin değildir,yani çirkin insan yoktur,kendini çirkinleştiren insan vardır.
    Dış güzelliğini önemseyen insanların unutmaması gereken bir sözle sözlerimi bitiriyorum:’güzelliğine güvenme bir sivilce yeter!boya badana yapsan da engel olmazsın!’
    HEPİNİZ ALLAHA EMANET OLUN.İNŞAALAH YAZIMI BEĞENİR VE DERS ALIRSINIZ.SONUNA KADAR OKUMANIZI TAVSİYE EDİYORUM.HAYIRLA KALIN…

  27. Rabia dedi ki:

    İnsanların “gördüklerine inanmaları”, tamamen insan beyninin biyolojik yapısıyla ilgili.
    California Üniversitesi”nin yapmış olduğu bir araştırma, insanların kararlarında görme duyusunun ağırlığının %85 olduğunu kanıtladı.
    İlk izlenimler sizin başkalarının zihnindeki görüntünüz, yani imajınızdır.
    O görüntü başka insanların kafasının içinde sizi temsil eder.
    İnsanlar yanınızda değilken, sizin hakkınızdaki kararlarını, kafalarının içindeki o “vekiliniz”, yani imajınız üzerinden verirler.
    Bir başka deyişle imajınız sizin kimliğinizdir.
    Dış görünüş her yerde önemLidir önemLi deiL deseniz biLe çevrenizdeki kişilr szi etkiLer…. ( Bu arada murat ve feritin düşünceleride gayet güzeL )

  28. Mithat dedi ki:

    Allahım peygamberimizin adi ile H z muhammed bana eş nasip et

  29. Neso dedi ki:

    Arkadaşlar boşuna tartışmayın kader olmuşsa gözünüz kör olur ağzınız kapanır evleneceğin gelin adayi veya damat adayı kaderinse ne kadar çirkin olursa olsun senin gözünde o çirkinliği kadar yakışıklı olur ve ıç güzellik dış güzelliğe gelincede çok yakışıklı veya güzel biriyle evlendin ama hergün bayanların peşinden koşarsa ne anlarsın bundan acı çekmek dışında seni sevsin ailene saygılı olsun yeterli sakin dış görünüşe aldanmayın….!

  30. yasemin dedi ki:

    Güzel olduğumu iltifat için, kırmamak için söyleyen dostlarım olsa da güzel değilim,çirkin olduğumu biliyorum(çirkin olduğumu söyleyen erkekler de oldu) ancak kendimi, Allahın bir kulu olarak gördüğüm için,maddi şeylerin geçici olduğunu bildiğim için kendimi seviyorum.Evlenmek için gelen teklifleri değerlendirmeye çalışıyorum ancak eve görücü gelen vatandaş bir daha gelmiyor görünce.yani beğenmiyor.başörtümden dolayı beğenilmeyeceğimi,reddedileceğimi bile hiç düşünmemiştim.beni isteyen az insan, sayılı aday var ancak onlarla da olması mümkün değil eğitim,iş aş,aile ve ahlak meselesinden dolayı.Buradaki yorumların çoğunu okudum herkes tabiki iç güzellik önemli demiş,iç güzellik deseniz de birçoğunuz özellikle de erkeklerimiz için dış görünüş çok önemli.Normal insanlar bir tarafa dindar olanlar bile böyle.
    yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum,beğendiğim biri vardı okul yıllarından tanıyordum onu,bir vesile oldu konuştuk,beni hatırlamadı görmeyince ama benden çok etkilendi,gayet olumluydu sonra görünce olayı elektriğe bağladı,mesele 3 gün içinde başladı bitti, ben ezildim.oysa onunla her yönden (inanç,iman,iş,eğitim,memleket…)birbirimize uygunduk.ama bunların hiçbiri hele iç güzellik asla yetmiyor.

  31. naber dedi ki:

    iç güzellik kadar dış güzellüikte önemli ama içi güzel olacak ama yanında yakışacak dışı güzel olup içi kötü olnalar var içi güzel olup dışı çirkin olanlar ikisi bir arada biraz zor bulunuyor ne yapalım

  32. irfan dedi ki:

    @ışıl
    bence o senin paran için senle olmuş k.b içimden geldi cvp vermek 🙂

  33. Syşe dedi ki:

    Benim sözlüm var her konuda anlaşıyoruz dengizde tiptede sıkıntı yok çok anlaşıyoruz ama bir şeye taktım boyu bana kısa geliyor ben ne yapcam acaba. Bu arada ben 1.52 onun boyu 1.64 beni seviyor ve değer veriyor ayrılsam rahatlıcakmıyım onnla her şey iyi yorumlatınızı bekliyorum

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Name *
Email *
Website

sitemap